زندی جراحی نمی شود

آخرین اطلاعات از وضعیت زندی  

زندی جراحی نمی شود 

زندی-آلکیزندی نیوز- بنابر آخرین اطلاعات رسیده از مصدومیت زندی٬ وی نیازی به جراحی ندارد. این در حالی است که مصدومیت وی برای بهبود کامل به حدود ۶ هفته زمان نیاز دارد.  

فریدون زندی ٬شنبه ی هفته ی گذشته در دقایق ابتدایی دیدار مقابل آپولون از ناحیه ی کشاله ی ران مصدوم شده بود. 

پس از بررسی های هفته ی گذشته و تشخیص شدت مصدومیت٬ بیم آن می رفت که مصدومیت وی احتیاج به جراحی داشته باشد.  

 

با این حال بر طبق آخرین اطلاعات٬ خوشبختانه٬ زندی به جراحی نیاز ندارد و در این مدت وی با قرار گرفتن تحت درمان های خاص بهبود خواهد یافت.   

 

اگر چه نیازی به جراحی نیست٬ اما معاینات پزشکی نشان داده است که مصدومیت اخیر زندی٬ ممکن است باعث تشدید یک مصدومیت کهنه در ناحیه ی شکمی شود. 

 به همین سبب پزشکان زمان مناسب برای بهبود وی را حدود ۶ هفته ارزیابی کرده اند. 

   

Zandi Will be away for 6 weeks 

No need for a surgury

Zand-AlkiZandinews-According to the lastest information Ferydoon Zandi will be out of action for six weeks, however the surgery is not required

 Alki Larnaca’s Iranian midfielder was injured on the 6th minute of last Saturday match against Apollon Limassol 

   Medical reports indicated that he had an injury in adductor muscles  

 

Further medical examination revealed that his problem is serious and he needs to stay away from the pitch for some weeks

    

Although there is no need for a surgery, but it was clarified that his injury might affect an old injury at abdominal muscles region therefore he needs about 6 weeks to recover from his injury under medical treatments

نظرات 12 + ارسال نظر
, 1387/08/10 ساعت 10:26 ب.ظ http://, http://

سلام خوش خبر باشید خیالمون راحت شد,

امید, 1387/08/10 ساعت 11:59 ب.ظ http://, http://

خب خدارو شکر بیبینم یعنی به بازی ۲۹ نمی رسه؟,

غزاله, 1387/08/11 ساعت 09:23 ق.ظ http://, http://

سلام خسته نباشید. این اتفاق خیلی خیلی خوب رو به همه ی طرفدارهای فریدون عزیز تبریک می گم خدا رو شکر که مجبور نیست جراحی کنه.ایشاا... این شش هفته هم به خوبی تموم میشه و فریدون دوباره بر میگرده.,

زندی نیوز, 1387/08/11 ساعت 09:34 ق.ظ http://, http://

در پاسخ به دوست ناشناس عزیز
دوست عزیز
دوست داشتم نظرتان رو ثبت کنم تا با دیدن پاسخ من و مقایسه ی آن با نظرتان بهتر پاسخ سوال خود را بگیرید. اما از اونجایی که در نظر دوم در خواست کرده بودید تا آن را منتشر نکنم. این کار رو نکردم.

قبل از هز چیز حدس می زنم که شما متن هیچ یک از دو خبر فوق رو با دقت کامل مطالعه نکرده اید. این مظلب رو از اینجا عرض می کنم که با خبر اول بسیار «بد بینانه» و با خبر دوم بسیار «خوش بینانه» بر خورد کرده اید. در حالی که این دو خبر از لحاظ محتوا و مضمون تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. و واقعیت مسلمی که در هر دو وجود دارد. دوری قطعی زندی از میادین فوتبال بین ۱ تا ۱.۵ ماه ( ۶ هفته) است. این امر هم نظر شخصی یا تشخیص بنده نیست. بلکه تشخیض پزشکان و متخصصان این زمینه است و بنده یا شما قادر نخواهیم بود کاری برای تغییر این امر انجام دهیم.
تنها تفاوتی که در متن این دو خبر وجود دارد٬ «عمل جراحی » است و دقت کنید که همان طور که در نظرات پست قبل هم عرض کردم. انجام جراحی قطعی نیست و معاینات نهایی لزوم آن را مشخص خواهد کرد.
همچنین لازم است شبهه ای را که ممکن است در ذهن برخی از خوانندگان گرامی ایجاد شده باشد برطرف کنم که عدم نیاز به جراحی به معنای خفیف بودن مصدومیت ایشان نیست. مصدومیت زندی از ناحیه ی کشاله ی ران متاسفانه شدید است و این شدت به حتی است که ممکن است مصدومیت کهنه ی وی در ناحیه ی دیگری را تحت تاثیر قرار دهد. دقت داشته باشید که زمان بازی یک فرد تعیین کننده ی شدت مصدومیت وی نیست. و یک حرکت ناگهانی یا حتی یک برخورد کوچک گاهی سبب مصدومیت های بسیار شدید خواهد شد.

فراموش نکنید که هر خبر علاوه بر داشتن شهرت ٬ در برگیری ٬ مجاورت و ... باید دارای منع موثق باشد و این اطمینان را داشته باشید که هر خبری که در اینجا مطالعه می کنید حداقل دارای سه منبع موثق و قابل اطمینان است.
در مرود بازدید کنندگان وبلاگ به مطلب جالبی اشاره کردید. فکر می کنم با نگاهی به آمار این وبلاگ (گوشه ی سمت راست پایین صفحه) متوجه خواهید شد که بر خلاف تصور شما بازدید کنندگان این وبلاگ از قشر خاصی که فرموده ایند نیستند. بلکه بیش از نیمی از بازدید کنندگان از خارج از ایران هستند. و گروهی که شما فرموده اید تنها ۱ دهم از کل خوانندگان این وبلاگ را تشکیل می دهند. کما اینکه لازم به ذکر است که این وبلاگ منحصرا به قشر خاصی تعلق نداشته و برای عموم در دسترس است. و از نظر بنده هیچ یک از بازدید کنندگان تفاوتی با یکدیگر ندارند.
یک خواهش کوچک هم از شما داشتم . لطفا پیش ازدرج نظر بر خود تسلط داشته باشید تا پس از درج آن پشیمان نشوید.

با سپاس و احترام,

ت, 1387/08/11 ساعت 11:44 ق.ظ http://, http://


۱.آیا در عرض این ۶ هفته باز هم درمان به عهده باشگاه و در قبرس انجام میشه ؟!
نحوه ی درمان چگونه هست ؟!

خسته نباشید.,

بله دوست عزیز. کلیه ی مخارج را باشگاه بر عهده خواهد گرفت.
نحوه ی درمان به نظر پزشک ایشان بستگی دارد و بنده از آن مطلع نیستم.

سلام
ممنون
راستی چرا اخبار ورزشی و روزنامه های ایرانی گاهی یادشون میره که فریدون زندی هم وجود داره نه وقتی خوشمی درخشه یادی ازش می کنن نه وقتی مصدوم میشه چرا اینچوریه قضیه چیه اخه ؟,

گویا این عزیزان مسائل مهمتری !!! برای انعکاس دارند.

سارا, 1387/08/11 ساعت 05:01 ب.ظ http://, http://

مرسی از خبرتوناما شش هفته هم خیلیها,

خدا رو شکر ..........مطمئن بودم که کار به جراحی نمیکشه
ممنون از اطلاع رسانیتون ,

سلام .
با پیگیری هایی که من انجام دادم هیچ سایت خبری خارجی خبر مصدومیت فریدون زندی رو اعلام نکرده و سایت هایی که در داخل ایران این خبر رو اعلام کردند همگی به گزارش از سایت شما بوده .
شما میفرمایید که این خبر ۳ منبع موثق داره . اگه ممکنه این ۳ منبع رو معرفی کنید تا ما هم از صحت این خبر مطمئن شویم .
من تا ۲۴ ساعت آینده منتظر جوابتون هستم .,

سلام
جناب یاوری عزیز
اگر چه بنده هم مانند شما تمایل داشتم که این خبر بی پایه و اساس و «کذب» باشد. اما متاسفانه واقعیت چیز دیگری است.
تمامی خبرگزاری ها٬ روزنامه های معتبر قبرس و شبکه ی محلی این کشور این خبر را بر روی خروجی خود قرار داده اند. علاوه بر آن سر مربی باشگاه آلکی طی کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته به این مورد اشاره کرده است.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به این رسانه ها که تعداشان بسیار بیشتر از ۳ عدد است٬مراجعه کنید.

بچه های بایین, 1387/08/11 ساعت 10:56 ب.ظ http://, http://

سلام خواهشنا نظرمن رابگذارید چرا در کشور ما به زندی چندوقت اهمیت نمیدن مگه چه کرده زندی همون که ژاس گل بازی ایران بحرین رابه نصرتی گل به چین به اذربایجان مهمتر از اون گل به امارات زده بازیکن با تعصب که قیدالمان روزده وامد ایران وبخاطر ایران مدتی دچار افول شد چه قدرمانامردیم بی معرفت یه گزارش از زندی در اخبار روزنامه نیمده اما یه بازیکن مثلا رونی رونالدو مصدوم شه همه اعلام میکنن واقعا حیف ما بچه های جنوب تهران ارزوی سلامتی وموفقیت برای فریدون مرد میدون میکنیم شاید طرز گفتن حرف باکلاس نبود اما حرف دلمان بود شرمنده مرسی,

ممنون ازینکه سریع پاسخ دادید . آقای ایرانی پیدا کردن سایت های خبری قبرس برای من و بقیه ی دوستان مشکله . بنا به جستجویی که ما انجام داده ایم هیچ سایتی جز سایت شما این خبر رو اعلام نکرده . برای اینکه شکی در مورد این خبر نباشه چرا لینک سایت ها و منابع موثق رو معرفی نمیکنید تا دوستان ۱۰۰٪ یقین حاصل کنند ؟
,

دوست عزیز
لطفا به پست بعدی مراجعه کنید.
فکر نمی کنم درج لینک اصلی ضرورتی داشته باشد. این کار از لحاظ حرفه ای صحیح نیست و تنها ذکر نام منبع کافی است.

زهره, 1387/08/17 ساعت 02:58 ب.ظ http://, http://

الهه قربونتون برم خیالم راحت شد وقتی شنیدم مصدوم شده داشتم ازناراحتی سکته میکردم.این خبرای ورزشی هم که فقط میگن فلانی مصدوم شده دیگه هیچ خبری از طرف نمیدن ادمو میذارن تو خماری!خیلی خوشحالم که نیتزبه جراحی نداره همگیواسه سریع تر خوب شدن عزیزمون دعاکنید .ازخدامیخوام همه مون (طرفدارای فریدون)روصبربده تا بتونیم این ۶هفته رو راحت تحمل کنیم الهه آمین,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد