بازتاب

بازتاب مصدومیت زندی در رسانه های قبرسی  

زیگمالایو :«آلکی رهبر خود را از دست داد» 

زندی نیوز-مصدومیت فریدون زندی بازتاب گسترده ای در میان رسانه های قبرسی داشت. به طوری که تعداد زیادی از رسانه های این کشور خبر مصدومیت وی را تیتر اول اخبار ورزشی خود قرار دادند.  

زندی-آلکی

خبرگزاری معتبر «زیگومالایو» که پیش از این گزارش مفصلی در مورد جزییات مصدومیت زندی ارائه داده بود٬ در گزارش روز گذشته ی خود٬ مصدومیت زندی را یک شوک و زیان بزرگ برای آلکی تلقی کرده است و با عبارت « آلکی رهبر خود را از دست داد» غیبت وی را به عنوان یکی از بزرگترین نگرانی های «کریستیانوس کاسیانوس» سر مربی این تیم بر شمرده است. 

در بخشی از این گزارش ها آمده است :  

«سر مربی تیم آلکی ٬کریستوس کاسیانوس با مشکلات عمده ای مواجه است. مهمترین مورد غیبت بازیکنان کلیدی این تیم نظیر فریدون زندی است. رهبر اصلی تیم آلکی ٬ به سبب مصدومیت شش هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود. و باید دید که سر مربی آلکی برای رفع این خلا چه تدابیری خواهد اندیشید.»     

همچنین روزنامه ی «فیلفتروس» چاپ این کشور٬ با اختصاص دادن یک تیتر بزرگ به مصدومیت زندی به تفصیل به بررسی غیبت وی پرداخته است و آورده است : 

«از آنجایی که زندی در تمام بازی های آلکی به عنوان یار ثابت به میدان رفته است٬ غیبت این بازیکن کلیدی می تواند به ضرر آلکی تمام شود.»  

Cypriot press on Zandi's injury
Alki missing the natural leader 

 Zandinews-Ferydoon Zandi's injury had an expanded reflection on Cypriot media. As his injury was the head of news on many Cyprus sports press during the last week  

 Zandi- Alki
  
The Cypriot online newspaper "Sigmalive" which had covered the detailed story upon Zandi's injury, enumerated Zandi's injury as a "Big loss" for Alkis. As it mentioned 

Alki's natural leader Ferydoon Zandi, will be out of action for 6 weeks and the coach "Christos Chassianos" is facing a big problem by the absence of this key player
   

It was also reported on Phileleftheros Newspaper
    

The absence of the Iranian midfeilder, Ferydoon Zandi is very important as he was a key player for Alkis who has played as a starter for his team in all six matches so far

 

نظرات 10 + ارسال نظر

از لحاظ حرفه ای اثبات درستی یک خبر هم باید مهم باشه . شما باید این حق رو به ما بدید که به صحت این خبر شک داشته باشیم چونکه همونطور که تو پست قبلیتون گفتم تو جستجویی که ما انجام دادیم هیچ سایتی جز سایت شما این خبر رو اعلام نکرده و چند سایت ایرانی به گزارش از سایت شما این خبر رو نوشتن. در تمامی جستجوها برگشتیم به یک نثطه که اون هم وبلاگ شما بود .
اگه ممکنه جناب ایرانی صفحه ی روزنامه ی «فیلفتروس» رو آپلود کنید و تو وبلاگتون بذارید . همچنین نمایی از صفحه ی مربوط به مصدومیت فریدون زندی در خبرگزاری «زیگومالایو» برای نمایش قرار بدید .
,

آقای یاوری عزیز
از برخورد موشکافانه ی شما در این مورد سپاسگزارم. البته همان طور که قبلا هم عرض کردم در هیچ کجای دنیا برای یک خبر لینک دقیق یا اسکن تصویری خبر یاد شده رو ذکر نمی کنند. اما به دلیل اصرار شما تعدادی از لینک ها رو همان طور که فرموده بودید آپلود کردم و می توانید ملاحظه کنید. البته امیدوارم که به زبان «یونانی» تسلط کافی داشته باشید.
http://www.free2upload.com/img008/rvv5lofy9datxmgblpu0.jpg
http://www.free2upload.com/img008/srea7pl8rx0kh9qv7ea.jpg
http://www.free2upload.com/img008/rht6sky4kedsqptbmgj2.jpg
http://www.free2upload.com/img008/z6ql454q5khzpxhf1k91.jpg

البته تعداد لینک های موجود بسیار بیشتر از این مقدار است و در صورتی که هم چنان قانع نشده اید٬تصاویر بیشتری رو برای شما خواهم فرستاد. متاسفانه بنده درک نمی کنم چرا هنگامی که باید در کنار یکدیگر باشیم ٬ سعی می کنیم در مقابل هم قرار بگیریم.

با سپاس و احترام

انوش, 1387/08/12 ساعت 04:29 ق.ظ http://, http://

حیف شده

ولی

مرسی

,

ممنون از لینک هایی که قرار دادید . بنده به زبان یونانی تسلط زیادی ندارم اما دراین متون به دنبال 3 عبارت کلیدی ( تاریخ روز – فریدون زندی – مصدومیت ) گشتم که ( خوشبختانه از لحاظ صحت خبر و متاسفانه از لحاظ حقیقت خبر ) به این 3 عبارت رسیدم . و همچنین اصرار خودم رو برای روشن شدن این خبر یک وظیفه دونستم که به نتیجه هم رسید . البته برای من جای سوال داره که چرا هیچ سایت انگلیس زبانی این خبر رو اعلام نکردند ؟ یا آیا این سایتهای یونانی صفحات ترجمه به انگلیسی ندارند ؟ که امروزه اکثر سایتها این امکان چند زبانی را دارند . به هر حال امیدوارم که شما از برخورد موشکافانه و مستقیم بنده ناراحت نشده باشید .

در پاسخ به بیانات شما آقای ایرانی که فرمودید :" در هیچ کجای دنیا برای یک خبر لینک دقیق یا اسکن تصویری خبر یاد شده رو ذکر نمی کنند " عارض ام خدمتتون که نخیر اینگونه نیست که شما میفرمایید . من به عنوان یک مخاطب رسانه های مختلف عینا دیده ام که پایگاه های اطلاع رسانی مهم ( صدا و سیما – روزنامه ها – مجلات و ...) لینکهای مستقیم - عنوان منابع – تصویر از سایت ( که در شبکه خبر مکرر انجام میشود ) را برای گزارش خبری خودشون نمایش میدهند .

در پایان جا داره که عرض کنم آقای ایرانی بنده با در کنار هم قرار گرفتن مشکلی ندارم و کاملا موافقم اما با چشم بسته حرکت کردن پشت سر یک نفر کاملا مخالفم .

موفق باشید ....
,

دوست عزیز

خوشحالم که بالاخره شبهه ی ایجاد شده برای شما از بین رفت و خوشحال تر از این جهت که خوشبختانه سطح این وبلاگ «که عمر چندانی هم ندارد»٬ به حدی بوده است که شما را بر آن داشته که آن را از نظر امکانات و توقعات وارده٬با رسانه های دولتی و رسمی مانند «صدا و سیما » و الخ مقایسه نمایید. به امید این که وبلاگ این حقیر بتواند روز به روز به «ایده آل» شما و هدف اصلی خود نزدیک تر گردد.

با سپاس و احترام فراوان
موفق باشید

سلام
مرسی
جالب این جاست که رسانه های قبرس خوب برای فریدون سنگ تموم گذاشتن ولی واسه رسانه های خودمون حتی اسم زندی هم شاید یه کم نا اشناست من نمی دونم چرا الزایمرتو کشورمون شیوع پیدا کرده,

سلاااااااااااام
ممنون که وبم اومدید .......خوشحال شدم
.
.
.
چه جالب فکر نمیکردم انقدر ازش تعریف کنن .خوبه مثل ایران نیست ,

...., 1387/08/12 ساعت 09:10 ب.ظ http://, http://

سلام،ببخشید یه سوال دین فریدون چیه؟مسلمونه یا مسیحی؟,

ایشان مسلمان هستند.

, 1387/08/12 ساعت 09:40 ب.ظ http://, http://

سلام من هم مثل شما عزیزم از طرفدارهای فریدون هستم و ازتون خواهشی داشتم اگر ممکنه فردا به روزنامه 90 و دیگر روزنامه های ورزشی تماس بگیرید و بگید که برای فریدون چه اتفاقی افتاده و خواهش کنید تا پیگیر باشند

ما دوست داریم از فریدون تو روزنامه های ورزشی بگن,

دوست عزیز
به شخصه فکر می کنم سطح اطلاع رسانی رسانه های خبری ما باید در حدی باشد که خود پیگیر این مساله باشند. و احتیاجی به درخواست در این زمینه نیست.
البته لازم به ذکر است که روزنامه های ورزشی چاپ امروز خبر را به نقل از ایرنا و زندی نیوز منعکس کرده بودند.

ت, 1387/08/12 ساعت 10:00 ب.ظ http://, http://

شما کاملآ خسته نیاشید!
مطمئن باشید همه در کنار شما هستن!
اگر کسی به قصد اطمینان سوالی مطرح کرد یعنی اعتبارتون بیش از پیش هست و بیشتر هم خواهد شد!
و ممنون از جواب هاتون!
و باز هم سوال
۱.آیا برای درمان نیاز به بستری شدن در بیمارستان هست؟
۲.مسلمآ اگر زیر نظر باشگاه انجام بشه در شهر لارناکا انجام میشه؟ یا شهر اقامت خودشون‌ ...؟
۳.اگر مصدومیت جدی هست پس چه چیزی باعث عدم جراحی شده؟؟!,

دوست عزیز
ممنون از لطف و توجه شما

۱.از آنجایی که جراحی انجام نخواهد شد ٬ نیازی به بستری شدن نیست و مداوا به صورت دوره ای و زیر نظر پزشک انجام می گیرد.

۲.دقیقا متوجه سوالتان نشدم. مگر تفاوتی هم دارد؟

۳.همان طوری که در پست قبل توضیح دادم٬ در ابتدا تصور می شد که مشکل ایشان پارگی ماهیچه است و نیاز به جراحی دارد. اما بعد مشخص شد که کشیدگی ماهیچه ای است و نیاز به جراحی نیست اما از آنجایی که ممکن است یک مصدومیت کهنه ی شکمی را تحت تاثیر قرار دهد٬ زمان مناسب برای بهبودی ۶ هفته اعلام شد. از لحاظ اصولی مصدومیت خفیف به مصدومیتی اطلاق می گردد که زمان بهبودی کامل آن کمتر از یک هفته باشد.

ت, 1387/08/12 ساعت 10:08 ب.ظ http://, http://

شرمنده یکیش جا موند!!!!!!
۴.این ۶ هفته دقیقآ از چه روزی تا چه روزی هست ؟!
یعنی اگر از روز مصدومیت بوده باشه الان ۵ هفته باقی مونده ... !!,

دوست عزیز
این زمان دقیقا تعیین شده نیست. ممکن است بسته به شرایط ایشان طولانی تر یا کوتاه تر شود.

, 1387/08/13 ساعت 12:58 ق.ظ http://, http://

سلام ۲ تا سئوال

۱ کدو روز نامه نوشتن بگید تا من هم تهیه کنم

۲ فیلم مصاحبه فریدون با برنامه ۹۰ چی شد؟ ما منتظریم,

1.tamame ruznamehaye varzeshie ruze gozashte, 90,khabar, toop varzeshi va ....
2.Chashm be zudi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد